Prirodoslovlje od 1. do 4. razreda
Autor: DANIJELA VELERAJTER, 22. 1. 2014.
Nema ništa dražesnije od radoznalosti koju djeca pokazuju prema svijetu koji ih okružuje. Vrlo je važno približiti znanost i tehnologiju čak i najmanjoj djeci, na razini na kojoj ih mogu razumjeti i s naglaskom na igru.
Istraživanja pokazuju da su djeca najotvorenija prema zakonima prirode i najspremnija na učenje i eksperimentiranje u prvim godinama života. Tu prirodnu radoznalost i entuzijazam treba aktivno poticati. Zainteresiranost koja nije stečena kroz igru u ranim godinama kasnije je teško razviti pa može zauvijek ostati skivena.
Upravo je razvoj rane znatiželje i interesa za eksperimentiranjem glavni cilj projekta koji nosi naziv: ''Prirodoslovlje od 1. do 4. razreda''. Kroz radionice učenike vode nastavnice Danijela Velerajter i Viktorija Marković. S učenicima se prolazi kroz teme vezane uz električnu energiju, zdravlje i okoliš a ovdje ćemo nabrojati neke od pokusa: Prekidač, Svjetleća žica, Kako koristiti bateriju, Vjetrenjača, Vidi otkucaje srca, Čudna probava, Kako cvijeće pije, Utrka spajalica, Pročišćavanje vode, Smog.
Fotografije s održanih radionica možete pogledati u galeriji slika.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |